BOYs: !!!!! ?!!!

OFV: Alle vom OFV sin bööös die gangsta

Ehmaliger OFV-Spieler:de Eibi eigentlich isch er bööös gut weiß nit warum er gegange isch er isch noch e guter kumpel )

kuka( er isch au voll der kiffer aba mega hart aba sonst isch er ok   

THeo:Meine Klasse isch bösss geil.

Mäx:macht voll viel scheise in de schul un isch glaub de lehrer ihr lieblingsschüler

Simon:voll korrekt mach. mit ihm hat ma voll spaß weil er voll viel lacht

julien:voll der franos aba okok ( er isch gröer wie seine mudda . sie macht imma zwegeraufstand(Simon))

DE BOG:eigentlich gibts nur ein BOG un des isch de kevin sossna was BOG heißt wisse nur mir ge Kevin ?

Boltzplatzgang:Daniel (de beste fussballer in griesheim un e guter kumpel)

Nici(kleiner kiffer,weiberaufreißer un e guter kumpel )

Fabi( er isch zwar gay aba okay leider isch er outsider,aba er isch ghetto un e guter kumpel  )

sebi F.(spielt beim SCO des isch nit so guad aba egal denn er isch e very good frrient )

Flo( er isch de cooolscht in griesheim, er hats böööös drauf den müsse na mal kenne lerne voll der frauenschwarm )

Lohmele( derb der nigga aba manchmal isch er cool der kleine BMW-FREAK )

Mädels :!!!!!?!!!!!

stasi(voll die partymacherin )

Luz(sie schläft fast im untericht ein aba sonst isch sie coool )

Elisa(sie isch cool nett und macht viel scheisse )

Jenny : sieht voll gtu aus kenn zwar nit so gu aba egal

PS:wenn ich jemand vergesse hab sry sage einfach was ok